30. jan. 2011

Et rygerindlæg vol.1

21.51//in
Jeg sidder med den tredje i dag. Den første delte jeg med min hjælper, som var så sød at komme forbi med røg, da mine gæster var gået.
 Ser stand-up på tv’et og spiller computer.
Der tænkes i slowmotion. Der grines af tv’et og tingene på computerskærmen er mig.
Kærester, et underligt fænomen.
 Overvejer bloggens fremtid. Dagdrømmer om succes som ethvert andet mennesker. Anerkendelse. Formålet med livet?...
Mit bord roder, weekendens gæster har lagt et præg på stuens oprindelige form.
Har lavet 3 parallel parkeringer i dag, 2 meget vellykkede. Gjorde det bare. Nu kan jeg alt. Stolt.
En nogenlunde vellykket weekend. Øl, gæster, arbejde, og nu endelig; mig-tid. Tiden hvor alt går op i en højere enhed.
Giv mig en gris med ost på ryggen(dvd'ens virkelig kom igennem tågerne).
22.01//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar